۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

4- ترن قشنگ من











ترن قشنگ من

ترنم قشنگه.

توش پر از پلنگه.

ترنم تُن می ره،

تُن می ره،
تُن می ره.

شی فو ، شی فو ، دود ، دود،

شی فو ، شی فو ، دود.

ترنم کوچولوس.

توش پُر از آلبالوس.

ترنم تُن می ره،

تُن می ره،

تُن می ره.


شی فو ، شی فو ، دود ، دود،

شی فو ، شی فو ، دود.

ترنم ملوسه

توش پُر از عروسه

ترنم تُن می ره،

تُن می ره،

تُن می ره.

شی فو ، شی فو ، دود ، دود،

شی فو ، شی فو ، دود.

رو تاق ترنم،

یه آهو نیشسّه.

ترنم تو کوهه،

تُن تو دشته،

تُو راهه.

شی فو ، شی فو ، دود ، دود،

شی فو ، شی فو ، دود.

پیش راننده شَم

یه خرگوش نیشسّه.

ترنم تو کوهه،

تو دشته،

تُو راهه.
شی فو ، شی فو ، دود ، دود،

شی فو ، شی فو ، دود.


دريافت فايل صوتي

لينك اول
لينك دوم

۲ نظر:

  1. با سلام
    با امید سلامتی برای همه دوستداران موسیقی
    من 55 سال دارم و عاشق رنگین کمان می باشم و صفحه آنرا دارم ولی متاسفانه در ایران نیستم که آنرا گوش کنم با اجازه آهنگها را دانلود کرده و با نوت بوک به آنها گوش می دهم و به معنای واقعی لذت می برم
    از همه دست اندر کاران ممنون چه قدم و چه جدید
    با تشکر فراوان
    م ع ایزدی

    پاسخحذف
  2. سلام
    ممنون از کار قشنگتون.
    باید به استحضار برسونم که لینک برخی از فایلهای صوتی از جمله لینک همین ترانه پاک شده است و امکان دانلود ندارد. خواهشمندم در صورت امکان نسبت به رفع این مشکل اقدام فرمایید.
    باز هم از زحمات شما دوست و ایرانی ارزشمند سپاسگزارم.

    پاسخحذف