۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

جهره هايي از پدرم






















در نمایشگاه کتاب امسال بالاخره توانستم کتاب چهره هایی از پدرم را پیدا کنم.

یک هفته ای بااین کتاب زندگی کردم وجدا لذت بردم.نزدیکانم هم خواندند . چند نسخه دیگر هم تهیه کردم تا به دوستان بدهم کردم.احساس کردم این کتابی است که خوب است هر ایرانی ان را بخواند.

کتاب ،خاطراتی از جبار باغچه بان است که توسط ثمین نوشته شده است.چهره ها بیشتر شبیه یک تابلوی نقاشی است .خاطره هایی کوتاه و شیرین و گاه طنزآمیز و جذاب.

سرگذشت جبار باغچه بان که تحت عنوان یک سرگذشت آمده است.بسیار تکاندهنده و جالب است.من به آن در پست های قبلی ای اشاره ای داشتم .

3-سرگذشت جالب و خواندنی جبار باغچه بان پدر ثمین از سایت ناشنوایان

****

از لابلای خاطرات ثمین نگاه انسانی مهربان جبار و ثمین به حیوانات است. ماهی مرده ای که ساعت ها از آب بیرون افتاده بود و توسط جبار زنده شد . یا آن آهوی دست شکسته ای که توسط جبار مداوا شد و به زندگی بازگشت. بعدا در این باره بیشتر می ینویسم.

***

اتفاق تاسف باری هم در چاپ جدید کتاب(1387)رخ داده بود که من آن را به ناشر تذکر دادم.

قبلادر باره كتاب خواندني چهره هايي از پدرم نوشته ي ثمين باغچه بان برايتان نوشته بودم .

اينك چند عكس از اين كتاب

ثمين باغچه بان





















ثمين در كنار پدر و مادرش





















ثمين و پدر



از راست به چپ

كاوه باغچه بان (فرزند ثمين)

جبار باغچه بان(پدر ثمين)

اِولين باغچه بان(همسر ثمين)




















شعري ازجبار باغچه بان براي عروسش اِولين باغچه بان


جبار باغچه بان در جشن عروسي دو تن از شاگردان ناشنوا

در باره كتاب چهر ه هايي از پدرم ( از سايت ناشنوايان)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر